A fiatal amatőr színész és rendező első munkahelye a Thália Studió 63 volt. A csoport beköltözött a budapesti Pataki Művelődési Házba, s a csoportvezető ekkor lett mb. művészeti vezetője a művelődési háznak. Elindította a Kőbányai Ifjúsági Házban az Egyfelvonásosok estéjét. Az Egyetemi Szinpad több művészeti csoportjában dolgozott. ( Univerzitás ,AFK – önálló filmjei – Ekkor még Móri Péterként – :Dejtár, Reggeli, Márti és bandája.
Ezt követően a Térszínház művésze lett. 1995 -2018 között a Magyar Hagyomány Műhely egyik szervezője és vezetője. A műkedvelő művészeteket támogató civil szerveződések aktivistájának szerepeit is vállalta. A Magyar Drámapedagógiai Társaság egyik alapítója és elnökségének, majd Felügyelő Bizottságának lett a tagja, A Weöres Sándor és a Tisza menti Gyermekszínjátszó találkozók elindítója. A Debreczeni Tibor alapította művészetpedagógiai egyesület, az Academia Ludi et Artis alelnöke.
Kreatív gyermekfoglalkozásainak forgatókönyvei rendre megjelentek a művészetpedagógiai szakfolyóiratokban (DPM, Kútbanézők stb.). Egyedülálló módszert dolgozott ki gyerekekkel közös (tábori) mesedramatizálás terén. Több képzést vezetett itthoni és határokon túli pedagógusok, népművelők, tehetséges diákok körében. E módszert kamatoztatta és kamatoztatja tiszasasi színjátszótáboraiban, ahová határon túli magyar gyermekszínjátszók is rendszeresen érkeznek. Párjával, Bodoglári Ilonával alapított tiszasasi Pitypang Ház sajátos gyermek-közművelődési műhely, egyben a helyi társadalom kulturális életének is fontos tere lett.
Tapasztalatait a Wesley Főiskola drámatanári-színháznevelési képzésein osztja meg.
Közben játszik is. A hírneves tiszakécskei Városi Színkört erősíti karakteres szerepformálásával. Az Élet dolgai című komplex, a város művészeti csoportjait integráló előadás túllépett a városi művelődési központ falain, a megyeszékhelyen is sikerrel játszották.
Rendszeres szakvezetője a kecskeméti Agóra művészeti foglalkozásainak (1987 óta) is.